lørdag den 15. december 2012

Store Vejedag...Den forkerte vej!

 
Store vejedag melder om..
 
PLUS på 100g...!
 
SHIT!
 
Ej det kunne da være meget værre!
I denne søde juletid er jeg godt tilfreds...og MEGET opmærksom på hvad jeg putter i munden!
Har været på arbejde de sidste mange dage OG en pårørende havde været så sød at bage klejner til personalet og beboere!
 
MEN
 
Jer som har læst mit klejne indlæg ved også at der er 630 kcal pr 100g klejne!
Så jeg lod dem ligge i posen og gik i 8 timer og kredsede omkring dem uden så meget som at have lyst til at smage på det!
Mit erotisk buttede legme syntes at acceptere at dette var det rene gift hvis vi i fællesskab skal prøve at bevarer overblikket henover julen!
 
Havde dog i dag en forfærdelig lyst til at smovse med familien inden jeg skulle afsted på arbejde i eftermiddag...så vi har julehygget med farmors sunde vafler og sukker/fedt fattig is til!
En sand fornøjelse at vide at det er rimelig okay at spise dem når de i den grad er lavet på fuldkorn og havregryn!
 
Flittige tudsebørn igang med vaffelbageriet!
 
 
Jeg glæder mig til det bliver Januar og jeg skal tilbage i centeret og træne...

7-9-13
 
Så lader det til at begge mine små Tudser er friske til på Mandag og så har jeg planer om at komme i centeret et par formiddage...
Bare liiiige for at vise ansigt til mine "gym-venner" og ønske PØJ PØJ med at holde hovedet koldt henover julen!
 
JEG ELSKER JUL!
 
Hov skal da vist også snart til at igang med de der julegaver!!...
Havde jo i sommers en drøm at ligne en sæl fremfor en hvalros på julebillederne i år...
Men efter at have set billeder fra julehygge i Merles børnehave må jeg blot konstatere at jeg ikke er en sæl endnu men nærnere en halvvoksen junior hvalros!
 
Hmmm.....måske var det i virkeligheden frisuren der gjorde det???
Hmmm.....nej det var det ikke...jeg må bare indse at der er seriøst lang vej endnu før jeg kommer til at ligne en rigtig lækker vesterhavs sæl!
ÆV!
Men nå...som min elskede træner Dorthe sagde...
 
" Mette det du har tabt skal du ikke tabe igen"
 
NÅÅÅÅH NEJ DET ER RIGTIGT OG SÅ ER JEG DA 20 KILO TÆTTERE PÅ MÅLET!
 
GoD LøRdAg!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar