lørdag den 8. december 2012

Store vejedag...Vi springer sgu over i dag!!!

Jeg orker ikke at være nød til at nappe en tudekiks!
Så hellere en pjækker!
 
Jeg skal være ærlig at sige at jeg i dag har valgt at skippe min vejning..
Jeg var i aftes ude at svinge til en hyggelig julefrokost med en masse tøser!
Af den grund orker jeg ikke at stige op på vægten her til morgen...
 
Så jeg tager en pjækker...for allerførste gang siden starten og det har jeg bestemt er helt okay!!!
 
Men hold nu helt fest hvor var det bare en skide sjov aften!
Kender I det at man kan komme ud for at grine så voldsomt at man tager sig selv i at sidde og savle alt imens øjnene fuldstændig forsvinder i kinder!
Sådan en aften havde jeg i går...hold kæft hvor jeg grinte!
Det er SKØNT når man en "sjælden" gang kommer ud og hygger på den måde!
 
 
Minna og jeg..vi forstår at knalde en fest!!
 
I dag står dagen på max hygge med mine guldklumper og der skal kælkes og nulles med en syg basse dreng med feber og skoldkopper!
Men så er det da overstået og julen kan komme til os på Matrosvænget!
 
Sidder lige nu og bliver enig med mig selv om at jeg måske skulle have droppet det her indlæg i min bagstivhed...Jeg er blottet for kreativitet...men som jeg skrev i sidste uge så er en tradition på bloggen en tradition og ja jeg laver altid blogindlæg om Lørdagen...!
Til alle de seriøse læsere UNDSKYLD!
 
Jeg kan ikke gøre for det i dag....
 
Jeg skal nok komme med et kreativt og seriøst input snart igen!
 
 
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar