tirsdag den 30. oktober 2012

Hjææææææææælp!!!!!!!!!!!!

Min sønne søn er ramt af den onde onde ONDE form for "pest" alias børnesår....i en sådan grad at han er nød til at være isoleret i hjemmet for at undgå at smitte omgivelserne!
I kan ikke forestille jer som han ser ud...hele hans lille ansigt er et åbent sår...
Gudskelov er han i dag i en lille smule bedring...

MEN

Det gør også bare at jeg ikke kommer i gym i denne uge...
Det er sindssygt frustrende og jeg kan mærke at jeg endnu engang er i mental dvale...
Jeg er blottet for energi og blottet for overskud til på nogen som helst måde at bidrage til noget godt for mit eget velvære...
Til det skal dog siges at jeg sys min kost er "riiiimelig" okay...
Men hvad nytter det når jeg har diætist besøg i næste uge og at jeg efterhånden er klar over at jeg ikke rykker en disse uden min motion..

HVAD FANDEN SKAL JEG GØRE VED MIG SELV!!!

Jeg går rundt i en konstant zombi tilstand og er træt træt træææt....
Dette skyldes selvfølelig både min manglende søvn pga min elskede basse som lider...
Men det dræner mig mentalt og psykisk at vide at jeg "skuffer" mig selv...jeg er ikke istand til at leve op til mine egne foventninger...men hellere ikke til mine omgivelsers forventninger...
I aftes var jeg sammen med min elskede LeBbElOvE....og jeg måtte forklare hende at jeg kunne mærke på mit humør at jeg følte at jeg var under et voldsomt forventningspres...
Men som hun sagde så var det ligesom et valg jeg havde truffet da  jeg lavede min blog i sin tid...
Gud hvor havde hun dog ret!! (Som hun så TIT har den dejlige kvinde)
Men hvordan får jeg så vendt det forventningspres jeg føler til noget kontruktivt som jeg kan bruge i processen????
Det er det store spørgsmål!?!?
Det er skide hårdt at jeg pt bare står stille på vægten....
Hverken fedtvægten rykker eller badevægten....F****** Lo*** ÆV!!!

Jeg har brug for hjæææææælp kære læsere.....RIGTIG meget HJÆLP!

Giv mig gode råd til at vinde over mig selv....
Hjælp mig til at indfri forventningerne!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar