fredag den 12. oktober 2012

Diætist besøg og Efterårsferie KOM FRISK!!

 
Så kom dagen hvor jeg skulle forbi min søde og rare diæstist!
Jeg var godt klar over at jeg nok ikke havde rykket mange kilo denne gang da jeg jo som bekendt har haft mit mentale breakdown på kosten siden sidst jeg så hende i øjnene...
Men jeg valgte at tage derinde med oprejst pande!
Hun var som sædvanlig positiv og syntes altså at de 2 kilo var indenfor det hun mente var acceptabel på 4 uger...
Til det skal så siges at jeg er rykket 5 cm rundt om livet...
Helt ærligt fra 143 cm til 138 cm på 4 uger...
Det er da en anelse deprimerende at vide at jeg måler så meget rundt om maven, men der er det så jeg hyper mig selv med..
" ROOOOLIG METTE, KAN DU HUSKE DENGANG DU HAVDE EN BABY PÅ 4800G DERINDE, DER SKULLE DU SGU SE CM"
 
Det vigtigste er at det går nedad og så er tallet pt egentlig bedøvende ligegyldigt!
 
Hvem kan jeg takke for det....MIG SELV!!!
Men jeg kan også takke min elskede skønne Turbo Dorthe i Fitness world!
 
 
Verdens mest motiverende træner! Uanset motivation eller drive
så kan hende her få dig til at rykke dig mentalt!
 
Nu vil jeg tage ud og spise med min lille familie og fejre at efterårsferien er over os!
I næste uge står den på familiehygge med biografture og chokolademadder!
 
Rigtig god Fredag til alle!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar