lørdag den 6. oktober 2012

StOrE vEjeDag...HuRrA!!!!

 
Store vejedag melder om et ganske stabilt vægttab på
 
 
MINUS 1 KG!
 
Man må sige at jeg har fundet en noget jævn måde at tabe mig på...der er efterhånden ikke de sjove udsving med minus 8 kg på en uge...eller noget....!!
1 kg i ugen er okay og det render jo faktisk op i løbet af et år hvis det går på den måde...!
 
Jeg regner nu i mit stille sind sammen og kan melde om et faktisk vægttab på
 

MINUS 17,1 kg
På 12 uger....
 

Det er sgu da okay.....Er det ik???
 
Jeg er nu overbevidst om at jeg når mit første kæmpe delmål på minus 20 kg juleaften!
 
 
Jeg er vildt imponeret over at man med min indsats og antifanatiske facon, faktisk kan rykke sådanne resultater!
Selvfølgelig kan man måske rykke endnu hurtigere hvis man går all in og aldrig knalder en sukkerfest men der er jeg bare ikke i mit liv!
Jeg skal have min frihed til at leve livet og nyde lidt sødt i ny og næ og som f.eks næste weekend hvor jeg skal knalde årets fest!!!
Det bliver med alt hvad hjertet kan begære ud i våde varer og god mad og lækre kvinder!
 
 
Jeg er godt tilfreds og har fundet lykken ved at træne...jeg nyder det hver eneste gang og i går valgte Tudsen og mor at holde diskotøse kvalitets dag hvor vi skippede træningen og børnehaven til fordel for RaSmuS SeeBaCh og diskobelysning på Tudsens værelse og så blev der ellers danset viiiiildt og voldsomt disko dasko dans!!
Til det skal siges at jeg faktisk havde sådan en lidt øv fornemmelse i kroppen da jeg tog  på arbejde fordi jeg ikke lige havde fået mit træningsdope!
Men sådan er det, nogle gange må jeg fravælge det fremfor noget af andet og "vigtigere"...'
Hvem havde troet at jeg nogensinde skulle nå dertil i mit liv!
 
HUSK! Min klumme går online på website fra på Mandag..........
 
 
Føøøøøølg med kære læsere!!
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar