søndag den 14. oktober 2012

Store Vejedag var en keeedelig omgang men HAtteFeStEn var derimod sJoV!!

Store vejedag melder endnu engang om nul og nada!
Der er ikke sket så skide meget den seneste uge så det er en noget kedelig udgang af uge nr 13!
Men med et vægttab på 17,1 kg og med et delmål om MINUS 20 kg juleaften tager jeg det egentlig meget roligt!
Velvidende at jeg havde en af årets højdepunkter på tapetet i aftes sååååå var mit fokus et heeeelt andet sted!!
 
Jeg er en sucker for glimmer dimmer!!
 
 
 
Malene og jeg er efter egen overbevisning AFTENES humoristiske input!


 

En af mine helt store laster er en iskold øl! Det var der i riiigelige mængder!

Man kan sige at når sloganet til årets hattefest hedder
" Drik jer stive og hold børnene i live"
Så er vi da nød til at bidrage til de kære afro børns fremtid!!
 
Det var en våd aften som I kan se!!
 
 
 
ALLE KVINDER SKAL GIVE SIG SELV LOV TIL AT SKEJE UD OG KNALDE EN FEST!
LIVSSTILSÆNDRING ELLER EJ...
MEN EN AFTEN MED VENINDERNE, MEN HØJT HÅR OG ISKOLDE ØL ER ET MUST FOR AT LIVET ER VÆRD AT LEVE OG HVIS DET ER DET DER SKAL TIL FOR AT JEG KLARE MIG HELE VEJEN IGENNEM SÅ ER DET DÆLEN DYLME DET JEG GØR!
 
Nu vil jeg putte mig under min dyne på min sofa og savle lidt over Anders W Bertelsen på Dr1...
Han er NÆSTEN ligeså pæn som bartenderen i aftes!!
Ham med slush ice maskinen...Uhha!
 
 
 




 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar