mandag den 1. oktober 2012

EfteRårEt oG kAmPgEjsteN er RyKkeT iNd pÅ MaTrOsvÆngEt!

 
Hvis der er noget vi elsker i familien Wettergren så er det dælen dylme efteråret...
Det er der egentlig mange grunde til...Blandt andet det faktum at mutti her ikke nødvendigvis behøver at flashe pattøjet eller bankooverarmene offentligt længere...
Nej nu er det tid til indendørs hygge og masser af lunt tøj!
SKØNT!
 
Det er desværre også den tid på året hvor vejret jo blive en kende trist og gråt og den tid hvor mit erotisk buttede legme går i en form for mental dvale!
Hvilket I også ved har været tilfældet den seneste tid!!
 
MEN
 
Efter min mega optur med de 2 kg mistet flæsk og flere macho muskler...
Er skuden vendt i det lille hjem og jeg er atter ovenpå i en lykkerus og med KæMpE lyst til atter at tage kampen op for at blive tynd!
Jeg har en drøm om at nå et MEGET synligt resultat til Jul, så jeg i år tænker...
"wuuuhuuuu en laber larve der lige står der og skråler med på Dejlig er den Himmelblå"..
Men så er jeg også nød til at indse, at jeg må ind i kampen igen nu!
 
Jeg har tænkt mig at smide 2 kg RÅ FLÆSK på de næste 2 uger, så Dorthe bliver rigtig stolt af hvalrossen næste gang jeg skal have målt min fedtmasse!
 
Derfor gik jeg all in på aftensmaden i dag og her er liiiige lidt billeder af processen og resultatet!
 
 
Efteråret er også indbegrebet af lækre rodfrugter...


Fyldte kyllingefileter med light pikantost..

Namme Nam....

Liiige lidt usundt på toppen!
 
Jeg lover jer at denne ret er meget meget lækker og nem og så er der ikke rigtig andet krudt i den end osten og bacon på toppen!
Bacon delen kan med stor fordel skiftes ud med parmaskinke!
Men det havde de ganske enkelt ikke i Fakta!
 
Lidt Mandags input fra Matrosvænget!
 
Nu vil jeg nyde Linse og Gustav og hvem ved måske ender jeg med sådan nogle BoNgOoo bAbSeR en dag, når mine egne hudlapper trænger til "nyt" fylde!
Ja Ja jeg lader mig inspirere sådan en efterårs aften!
 
Kan hygge jer!..
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar