lørdag den 29. september 2012

Store vejedag - VELKOMMEN DIG!!!

STORE VEJEDAG MELDER OM
MINUS 1,1 KG
PLUUUUS DET FAKTUM AT...
Jeg var i fitness i går OG jeg fik som jeg nu skal hver 14 dag målt min fedtprocent....
Jeg havde faaaaaame tabt 2 kg flæsk (Læs: FEDT) på de sidste 14 dage...
Så havde jeg dog byttede disse 2 kg flæsk ud med 2 kg macho muskler...
Men der har jeg lært at det er rigtig godt når det er sådan noget der sker...
Det er vist noget fancy pancy halløjsa noget med at musklerne forbrænder bedre end fedt og derfor er det jo bedre med en masse macho muskler end en masse flæske fedt, for så forsvinder flæske fedtet jo bedre og hurtigere!!!
Var det ligeså indviklet som det var oppe i mit hovede???
Jeg er jo desværre løbet ind i en bumbende grusvej her i mit forløb og min mortivation på kostområdet ligger på et meget lille sted!
Men i går var jeg jo også ovre og få lavet et nyt og væsentlig hårdere program end jeg har haft hidtil i centeret...!
Med det nye program kunne jeg da i den grad mærke at jeg lavede noget...
Min elskede Dorthe i fitness world garanterede mig at hvis jeg kørte på med hendes ny anlagte program så skulle det sgu nok rykke igen!
Jeg lovede hende at jeg ville holde fast i den gejst der pt ligger på et svagt sted og komme over dette massive breakdown!
Men til det skal det også lige siges at jeg i den grad blev motiveret af at få lavet det nye mega program, fordi jeg faktisk nu FYSISK kunne mærke at jeg knoklede r**** ud af mormor trusserne!
Jeg har så fyldige macho lår at jeg kunne trække 132,5 kg med mine lårbasser og mit bagparti så man kan sige at det ikke nødvendigvis er såååå skidt at have nogle fyldige power lår!
Jeg er total oppe og køre over de 2 kg flæsk der er røget og at der så ydermere til stor forbavselse også er røget 1,1 kg på vægten er da for vildt!!
Det er den vildeste optur altså!!
Jeg går til weekend med en skøøøøøn følelse i kroppen!
Kære flæske depoter, watch out....!
Jeg lurer lige om hjørnet og NU skal der satme et nyt ryk til på de kilo!!!!
RIGTIG GOD LØRDAG TIL ALLE!
HUUUHAA!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar