mandag den 10. september 2012

Nyt arbejde udskyder Store VejeDag...!!

STORE VEJEDAG I LØRDAGS MELDER OM

PLUS 100g

JA for nogle kan det måske lyde som det bare ingenting, det gør det ihvertfald for mig...
Det rørte mig ikk det mindste i Lørdags da vægten meldte om et plus på 100g...
Jeg er netop startet op på nyt arbejde i sidste uge og må sige at mit overskud og mit fokus har været tilegnet dette projekt...Dog er jeg jo selvfølgelig startet op i fitness til stor frustration for min krop...Det har taget mig en hel uge at komme mig over første hold præstation sidste Mandag...
For hunde da hvor har jeg været øm...flere aftener i træk, måtte Dennis trille mig ind i seng!!
Ikke skide smart når man gerne vil virke lidt overskudscool overfor de andre på jobbet..

Jeg er bare super glad for ikke at have taget mere på og valgte dog i samme ombæring at måle bongobabser, det man kalder talje, ja ikke at jeg som sådan har nogen, og så bagpatiet.
Det havde jeg nemmerlig været så snu at gøre tilbage d 20/8...

Bongo Babserne meldte om et MINUS på 3 cm
Taljen eller mangel på samme meldte om MINUS 5 cm
Bagpartiet meldte ligeledes om MINUS 5 cm

Jeg er væææældig godt tilfreds med det og i kølvandet af at jeg i Torsdags valgte at få målt min fedtprocent i træningscenteret havde jeg brug for liiiidt optur...

Er I klar til resultatet....

FEDTPROCENT på 53% 

HOLDNUHELTKÆFTNUSTOPPERDUSINDSSYGEFITNESSKVINDESOMMÅLTEDEN!!

53% af min krop er fedt....ej nej nej nej nej nej...det er da lige til at græde over...ja ved sgu snart ikke om jeg skal græde af grin eller sorg over herlighederne...
SÅ står Dennis der og siger "Jamen Skat du er jo godt på vej"  
JA JA Mr Fitness hotass der med en fedtprocent på 12% er i krise over at det den ikke er nede omkring de 10%
Jeg vidste ikke om jeg skulle hænge mig ude i æbletræet i haven eller om jeg bare skulle købe en pose ostepops for at hæve den til 54%...
Da jeg hverken kunne få min ømme krop op i æbletræet 
eller 
umiddelbart havde nogle kontanter valgte jeg at spadsere en tur på løbebåndet!

Men nå forhåbentlig melder den om 50% næste gang!

HUHAA!

Eller noget... :-)

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for dine ærlige indlæg! Har aldrig turdet få målt min fedtprocent. Måske man skulle - når du tør, før jeg også!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er super glad for at inspirere andre!!! :-) Tak fordi du læser med...!!

      Slet