onsdag den 12. september 2012

Kan de ikke bare blive nede bag væggen de der muskelidioter!!!

Havde en rigtig træls oplevelse i centeret i dag....
Det er sådan at centeret er "opdelt" således at de freaks inkl min mand der ønsker at pumpe sine maskuline muskler helt hysterisk, ikke nødvendigvis behøver at bevæge sig op i min og alle de andre tykkes ende...
Det var der dog et FJOLS der havde gjort i dag, udelukkende for at blive set på og liiiige vise sin STEOIDE krop frem...Ja undskyld den noget hysertiske tone!
Men jeg er simpelthen så gal i låget...
Lang historie kort...
Dennis købte på et tidspunkt noget protein halløj et sted på nettet der hedder Bodystore!
I den sammenhæng fik han en drikkedunk med som jeg så valgte at tage med i centeret, ganske enkelt fordi der kan være vand i den, og sgu ikke fordi der står BODYSTORE på den!
Fjolset havde fået sig installeret på en eller anden maskine der skulle pumpe hans overarme..
Ved siden af mig på en af de andre maskiner sad der en meget slank og veltrænet ung kvinde..
Jeg kunne da godt fornemme at han havde udset sig hendes bagdel som fokus under hans træning!
Han pustede og gjorde ved og sys selv han var en satans karl!!
Rejste sig flere gange op og gik lidt omkring maskinen i håbet om at hun skulle se ham!
Men hun var da pisse ligeglad - ikke nok med at han var halvgammel men han var også GRIM!
Jeg kunne med det samme mærke på mig selv at jeg var usikker...jeg kunne slet ikke samle mig om det jeg skulle...gudskelov havde jeg på dette tidspunkt både været på løbebåndet og cyklen og havde nu vovet mig ud midt på gulvet - ud af min safety zone!
Så råbte han tværs over cirkelmaskinerne til hende "Du skal ikke bruge maskinen på den måde, ja kun hvis du vil være tyndere og det vil du da ikke" alt imens han blinkede med sit halvdøde øje!
Hun smilte venligt til ham og fortsatte sin træning, så fik han øje på budda her og JA lige der følte jeg mig kraftedme som BUDDA!
Spottede min vandflaske og råbte "Du ligner da ikke ligefrem en der handler sådan et sted" og syntes selv han var væææældig sjov!! Hvortil jeg meget kontant fik svaret...
 "NEJ MEN DET GØR DU DA"...
Jeg blev så ked af det og gal at jeg rejste mig og gik...
Det er første gang jeg har haft sådan en oplevelse over i det center, det er nemlig et meget rart sted at komme...med virkelige dejlige og hjælpsomme folk!
Men der kunne jeg mærke at jeg følte mig udstillet, hvilket gjorde mig vildt ked af det!
Det er episoder som denne der gør at folk som mig ikke kommer igen...
Ja altså det har jeg så alligevel tænkt mig at gøre, men forstå mig ret!!
Mange overvægtige bliver væk fra træningscentrene for at undgå oplevelser som denne...og på nogle kan det måske lyde som om jeg overreagere!
Men for mig var det bare en virkelig træls oplevelse at få med i bagagen!!
Min dag er ødelagt og humøret og gejsten er helt i sænk!
Lige der kunne jeg ikke vende den til "Nu skal jeg fandme vise dig din nar"...
Jeg skal snart på arbejde hvilket er godt nok!
Så får jeg da tankerne på noget andet!
Ja lige et suuuuurt opstød fra mig!!!
God dag!!


2 kommentarer:

  1. Hold fast, en idiot! Måske har du mere på sidebenene end ham, men du har da heldigvis også en del mere mellem ørerne.
    Synes faktisk, det er lidt sørgeligt. Tænk at være så usikker, at man skal hævde sig via andres svagheder og intet er uden sine muskler. Han er bund og grund en stakkel. Kan godt forstå, du blev ked af det, men lov mig, at du ikke lader dig slå ud - du er så godt i gang!
    Kram

    SvarSlet
  2. Slet ham fra "harddisken"
    Såen' idiot er ikke værd, at spilde krudt på......
    En eller anden har glemt at opdrage ham, så egentlig er det mest synd for ham :O) - Tænk hvor mange negative situationer han må bringe sig selv ik'

    SvarSlet