mandag den 3. september 2012

Fitness World....Av Go Dav!!!!!



Så kom dagen jeg længe har frygtet...
Dagen hvor jeg skulle se fitness centeret i øjnene igen...
Med bankende hjerte, lettere hyperventillerende svingede jeg Forden ind på parkeringspladsen, blot for at erfarer at der var omkring 70 andre der har fået samme ide sådan en Mandag formiddag!
Det var så der jeg for alvor begyndte at hyperventilere og befandt mig på grænsen af et angstanfald.
Heldigvis havde jeg aftalt at mødes med to fantastiske tøser, som dette tidspunkt allerede befandt sig indenfor i dette kaos af super stramme fitness freaks!!
Med vaklende bentøj nærmede jeg mig døren til centreret, på dette tidspunkt med fråde om munden og på grænsen af afgrunden..
Sikke et KAOS der mødte mig...der var jo for faen mennesker over alt!
Pensionister OVER ALT!
Kortet blev aktiveret og jeg mødte instruktøren som jeg kender i forvejen...
Så nu skulle jeg være klar til en time i helvede!!
I træningssalen ventede et mekka af kvinder...vi lå som sild i en tønde omgivet af diverse vældig smarte redskaber, der skulle vise sig at blive et sand smerte helvede!
Kom egentlig godt fra start og var med på det hele...
Ja for en kort stund overvejede jeg da lige at nappe en halv time på cykel bagefter..

JEG BLEV KLOGERE!!
Som timen skred frem blev det mere og mere smertefuldt..
Det eneste positive var at øvelserne krævede så meget koncentration at jeg glemte alt om de resterende kvinder omkring mig!
Jeg led...hold nu helt kæft hvor jeg led...
Jeg opdagede muskelgrupper i min krop som jeg ikke anede jeg havde!
 Da vi var omkring 40 min inde i timen begyndte rummet at sejle en anelse omkring mig!
Instruktøren kiggede meget forskrækket ned på mig og råbte...
 "METTE ER DU OKAY?????"
"Øøøøh ja ja jeg er bare ved at dø, ingen problem søde Dorthe"
Da vi nåede de 60 min, var jeg næsten ikke i stand til at rejse mig fra gulvet..
Jeg forstod for første gang nogensinde hvad Dennis mener når han siger at man træner til man brækker sig....at det så skulle være SUPER fedt kan jeg ikke på nuværende tidspunkt sætte mig ind i!
Mine ben sitrede, mine øjne flakkede og mine røvballer gjorde NAS!
Men jeg kom igennem det og efter lidt god frokost og en masse vand er jeg nu tilbage i min normale sindstilsstand!
Stolt og glad for at jeg nu er på den anden side af døren til fitnesscentret...!
Et skridt nærmere på de dyreprintet trusser!
HUUHAA!!!
Mere død end levende!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar