lørdag den 15. september 2012

Uuuuuhhhaaa.....Store vejedag....trutfanfare...!!

Store vejedag melder om....

MINUS 1,2 kg

Samlet vægttab på 9 uger

14,9 kg

Jeg vælger at klappe mig selv på skulderen og sige GODT GÅET Fru Wettergren!
Nok mangler du lige 100g men herre gud hvis jeg havde været oppe og tisse i nat havde den nok været der! Eller sådan ca...

Knap 15 kg...det er da super fedt...de Minus 20 kg er lige om hjørnet...
Men nu bliver jeg grådig..
15 kg er det særlig meget???
Ja siger jeg til mig selv....tænk hvis Dennis skulle tabe 15 kg så ville han veje 57 kg så det er da meget...
Mødte en forleden, som har set mig for 6 måneder siden og da hun sagde " Ej sig mig går du ikke og taber dig Mette"....så tænkte jeg wuuup wuuuuup hun kan se det!!!!
Bagefter kom jeg til at tænke på om det måske var fordi hun havde læst mig blog at hun kunne "se" det.... ;-)
Men lige meget med det...hun komplimenteret mig og det var et KÆMPE 
skulderklap!! 

Fra Hvalros til Sæl...Jeg glææææder mig!

Hvis jeg regner lidt på det og er meget optimistisk så kan jeg med et vægttab på 1 kg  i snit, i ugen fra nu og til jul nå op på yderligere 13 kg på minuskontoen..
Alt i alt vil jeg så nå 28 kg på minus kontoen..
Ja Ja vel er det da optimistisk...
Men min elskede far har altid sagt at hvis ikke man har lov at drømme kan man ligeså godt ligge sig i graven...og det har jeg altså ikke tænkt mig! Så jeg drømmer videre om de 13 kg til jul...!

Jeg svæver da igennem min holdtræning på Mandag....
EJ okay nu drømmer jeg vist liiiige rigeligt!
Men jeg glæder mig voldsomt til at komme derover!
Takker Christina for at deltage sammen med mig!!!!!

Kære allesammen...rigtig god Lørdag til jer alle og HUUHA!!!



EN KÆMPE KÆMPE KÆMPE TAK TIL ALLE JER SOM LÆSER MED!!
I DRØMMER IKKE OM HVOR STOR EN HJÆLP DET ER FOR MIG...
ALENE I GÅR BLEV MIN BLOG LÆST OVER 300 GANGE DET HAVDE JEG ALDRIG TURDE TRO PÅ!!!
TUSIND TUSIND TUUUUSIND TAK!!
I HAR KÆMPE DEL I AT JEG NÅR MIT MÅL!!!

1 kommentar: