søndag den 23. september 2012

Store Vejedag...ikke noget at råbe hurra for!

Store vejedag melder om 

STATUS QUE!!

Ikke så meget som et gram er der rykket på vægten...

Tiltrods for en ihærdig indsats i centeret i denne uge så er der ikke sket noget på vægten..
MEN 
Nu skal jeg sige jer hvorfor...
Jeg har fået det skønneste arbejde på et ældrecenter...I love it...
MEN FOR FAEN ALTSÅ...
De får jo kage hver anden time sådan et sted...
I denne uge har jeg haft 5 arbejdsdage...
Onsdag - Lagkage med CHOKOMOUSSE..VÆRS´GO!
Torsdag - Hjemmebagte fedtebrød MY FAVORITE...!
Fredag - Lune kanelsnegle SOM DUFTEDE I HELE BUTIKKEN!
Lørdag - Lækker LÆKKER chokoladekage med et strejf af ORANGE!

COME OOOOOOON!!!!!

Jeg er simpelthen nød til at stramme op!
Men føj hvor er fristelsen stor i de kære hyggestunder...

Jeg har kun 1 arbejdsdag i næste uge og så skal jeg satme lave et ryk på vægten til på Lørdag..
Det har mit selvværd simpelthen brug for!

GAD VIDE HVAD EFTERMIDDAGSKAFFEN STÅR PÅ I DAG!!!!

Man kan ikke vide det!!
Men nu vil jeg tage ud og finde ud af det!

God Søndag!! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar