fredag den 28. september 2012

SPINNING ER SATME IKKE FOR SJOV!!!!!

Spinning er satme da ikke for tøsepiger!

GOD DAMN!!

For det første er det jo en hel videnskab at få indstillet den cykel rigtigt..Det er ikke bare op og end med sadlen...nej nej der er også et styr der skal rettes til osv...
Udover det kommer skoene, som i sig selv er et verdensprojekt!
Jeg er LYKKELIG for at jeg havde instruktøren for mig selv!
Så kunne han lige pusle lidt rundt om min cykel og mine sko, som sidder så stift på fusserne at jeg på et tidspunkt ikke kunne mærke min højre fod!

Jeg kunne egentlig meget godt lide den der vekslen der imellem max og middel..
Tror egentlig aldrig jeg har prøvet at presse mig selv så hårdt på den måde før..

Mine skinneben krampede og min respiration nåede på et tidspunkt så voldsomt et max at det var fysisk umuligt for mig at følge med til at trække vejret hurtigt nok!!!

Men hold nu helt kæft hvor var det bare en MEGA fed fornemmelse da jeg 10 min efter timen atter kunne begynde at mærke mine fødder og tæer!
Jeg kom igennem det og jeg er bestemt klar på endnu en time igen!

Jeg har brug for et boost i den rigtige retning og den her time var med til at skubbe lidt til motivationen!
SKØØØØØØØØØØØØØØNT!!!

Jeg kan pt mærke at min gamle livsstil ligger og lurer liiige om hjørnet og jeg skal virkelig holde i hvis jeg skal komme igennem denne krise!
Fed træning er jo ikke heeeeelt nok!!
Men et godt skub i den rigtige retning!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar