torsdag den 20. september 2012

Upgradering i centeret...Uha UHA!!

Hev mig selv over i centeret i dag...Godt nok ikke pga lyst men mere fordi at jeg vidste med mig selv at jeg ville have meget mere lyst til min grønssagssuppe når jeg kom hjem, end hvis jeg ikke gjorde det...
Samtidig havde jeg også i baghovedet at jeg igen i går blev fristet af en lagkage på arbejdet...det er dælme svært når man arbejder i et fag hvor størstedelen af beboerene er plus 90 og derfor virkelig går all in på kage bordet når de fylder år!!
Denne gang var der et lag af chokolademousse imellem de lækre bløde lagkage bunde...
GOD DAMN! 
Nok har jeg fået ny livsstil men fristelserne som den skal jeg kæmpe med resten af mit liv!!
JEG TOG SGU ET STYKKE!!
NØD DET!!
Lige indtil en af den ældre sagde " Sig mig er du ikke på skrump længere Mette"
ØØøøhh jo det er jeg da selvfølgelig...
SÅ røg den nydelse ligesom lidt..
Men kun skønt de også engagere sig i det!

Men nå med lagkage i blodet og is en forleden aften måtte jeg jo nok hellere hive mig selv derover...
Men ligeså snart jeg trådte ind af døren blev jeg mødt af verdens mest motiverende og dejlige fitness kvinde...

Dorthe Jensen Fitness World Sædding...

Der findes ikke et menneske på denne jord med så meget energi og positivitet i sindet!
HOLD NU HELT FEST!!
"Heeeeej Mette - Hvor er det godt at se dig"
Råbte hun inden jeg overhovedet var kommet ind i centeret!
"Jeg er nød til lige at rose dig for den kæmpe indsats du gør på holdet om Mandagen, hold op hvor du kæmper og det er så fedt at se...AT du så ydermere står forrest er bare endnu mere fantastisk"

(Jamen for fanden sødeste Dorthe alle pladser nede bagved er jo taget kan man sige, så det er ikke ligefrem fordi jeg som sådan har et valg.......)

Jeg gik igang med mit program og kørte det igennem...
Da jeg var færdig kom Dorthe igen og komplimenteret mig for min store indsats..

OG SAGDE....

"Mette når du er oppe på 9 i styrke på cirkelmaskinerne så er det altså tid til at du skal videre til de store maskiner"

SAY WHAAAAAT!!!!

Bliver jeg opgraderet til niveau 2 i muskel maskinerne....!
WUP WUP WUUUUUP!!!

Så i næste uge har jeg både scoret en solo spinning time med centerets bike instruktør og en hel formiddag med selveste Turbo Dorthe....
Jeg må sige at jeg rider på en bølge af skønne kompetente mennesker der i den grad gør deres til at mit projekt lykkes...
JEG ER DEM EVIGT TAKNEMMELIG!!!

Men nå de ældre kan ikke klare en Torsdag aften uden mig så jeg må videre i dagens program!

HUHAAA....

VI SES!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar