mandag den 24. februar 2014

Store vejedag på en højhellig Mandag...

 
 
Vi bevæger os ind i uge 4 af projektet og jeg er blevet MEGA fan af bønner!
 
Vægten sagde efter 3 ugers kamp...
 
MINUS 1,3 kg på den forgangne uge...
Jeg er godt tilfreds...
 
Mentalt skal jeg have et boost i aften med et godt foredrag om motivation med Lars Christiansen..
Det skal nok lige rykke lidt ekstra mentalt ved mig..
Oveni har jeg fornøjelsen af min skønne kollega Birgitte´s selskab og det glæder jeg mig til!
 
Jeg kæmper den lede kamp de dage jeg er på arbejde...
Jeg sørger for at planlægge mine måltider og altid have en snack med i tasken og aftensmad med hjemmefra...men alligevel er det svært for mig at holde mig fra kagedåsen hen på de sene aftentimer..
 
Min erotisk buttede krop skriger på kage, når den ved at det står lige der inde bag skabslågen..
 
 
 
 
SÅ HOLD DOG OP MED AT MODARBEJDE MIG NÅR JEG ER IGANG MED ET PROJEKT!
 
Det er da utroligt at det lille center i min hjerne på ingen måde samarbejder med resten af hjernen og kroppen...så fedt at kæmpe en kamp time efter time og så bliver den satme ved med at arbejde i modsatte retning!
Det er da lige til at få lange bongo babser af eller rettere LÆNGERE....
 
Men jeg giver ikke op...
 
På et eller andet tidspunkt lykkes det mig da nok at vinde over den skide del af min mentalitet som er så vanvittigt afhængig af det sukkerfiks...
Det værste er at jeg ikke engang er sukker syg efter sukker...FYSISK..
Men mentalt Jesus Kristus jeg bliver vanvittig!
 
Bønner....WOW....Bønner på panden med masser af chili og hvidløg...
Det er bedre en chips...
Hold op det smager så englene synger...
 
Forår i luften jeg bliver helt høj af det...
Solskin og fuglefløjt er med til at oppe min lyst til at kæmpe videre!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar