lørdag den 8. februar 2014

5 dagen og det kører derud af....

 
 
 
 
 
5 dag i projekt 100 dage..
 
Jeg er jubel optimist og stadig positiv omkring hele processen..
 
 
Faktisk så meget at jeg har den vildeste optur over at JEG har formået at holde mig 100% til planen hele ugen men at Dennis derimod har haft meget svært ved at holde sig til planen og faktisk 3 ud af 5 dage har været en listebuks og syndet...
Tsk tsk tsk tsk....
 
Men nå jeg ved jo godt inderst inde at han overhaler mig indenom på et eller andet tidspunkt!
Men so far ligger jeg i stærk føring...
 
 
Dog må jeg konstatere at det er et små dyrt bekendtskab med hende Anne Bech
Det er væsentlig dyrere end hvad vi normalt bruger på madbudgettet herhjemme og jeg har derfor valgt at skifte et par af de store okse steaks ud med kylling...
Om det i det lange løb vælter hele processen det må vi så se til...
Men jeg tvivler!
 
Jeg har normalt vejedag om Lørdagen men for at komme så tæt på en hel uge som muligt har jeg valgt at rykke den til Søndag i stedet!
Så I skal bare glæde jer til i morgen...
Det gør jeg!
 
Jeg har de forgangne 5 dage indtaget mere væske jeg har jeg gjort hele mit voksenliv...altså lige bortset fra champagne og strawberry daiquires..
Men af sådan rent vand er der røget ca 3L ind dagligt...
Det er en del...faktisk så meget at jeg Onsdag aften på arbejde troede at jeg var blevet ramt af en sprængt blærer og akut nyrersvigt...
Der så jeg mig selv i hysterisk panik farer rundt og tænke SHIT jeg har aldrig oplevet de symptomer efter 3 L liter champagne eller daiquires en sen Lørdag nat...
 
WHAT TO DO????
 
Det gik dog heldigvis i sig selv igen, men ondt det gjorde det sådan lige i situationen.
 
Nå men jeg kører på....har ikke rørt sukker eller anden form for kulhydrat i 5 dage end ikke pepsi max er kommet med i mine overvejelser over potentielle væske indtag..
 
Men i går drak jeg 1L danskvand...
 
TROR I IKKE DET ER LOVLIGT NOK????????? 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar