torsdag den 13. februar 2014

Vinterferie og Anne Bech....

 
Vi holder i den grad vinterferie på den SUNDE måde...
 
Vi ville som oftes have hygget os med hjemmebag og spil og hygge indenfor hvis det var koldt og blæsende...men i år er det helt anderledes vi trodser det kolde vintervejr og drager ud i det blå når vi kan og det er skønt og koldt!
 
 
 
Madpakker i det fri kan ikke slå os ud....Højt humør og hygge!
 
 
 

 
 
Det er som om Hjalte ikke er helt med på beatet efter en lun lur i bilen!
 

 
Man kan vel ikke gøre for at man er lækker????

 
 
 

 
 
Jo Jo den er god nok vi havde medbragt de sunde varer!
 
 
 
I dag står den på legeland for ungerne sammen med bedstemor men det er også aktivt og skønt at røre sig på den måde og samtidig have det skægt med ynglings fætrene...
Jeg er ikke "velkommen" så jeg bliver hjemme og laver mine hjemmeøvelser i stedet og Dennis er til eksamen....Så der er dømt HYGGE til mig selv!
 
Det er de dage jeg ELSKER allermest, det er dem der gør mig klar til at være verdens bedste mor og kone....fordi jeg får ladet alle mine batterier op med FRED OG RO og kvalitetstid!
 
Jeg har været på vægten til morgen og er meget skuffet over resultatet so far i denne uge...
Jeg følger virkelig planen og bogen og der sker ikke så meget på vægten, men der er jo "længe" til Søndag så vi må vente at se...
 
Tror måske også naturen spiller lidt ind på min kvindekrop....!?!?!
 
Dennis kan ikke holde fokus på  projektet han er konstant sulten og træt...tror ikke han får nok energi til hans store lækre mande krop..
Så i går gik han amok i rugbrød...
Ikke en del af planen men han havde hårdt brug for energi til at klare dagens prøve!
Så ingen løftede pegefingre herfra...
Alle os der kender Dennis ved at han kan gennemfører ALT hvad han går 100% ind for...
Han er mega sej hvad det angår og pt er der bare andet der er vigtigere for ham og det er også okay..
 
Det er jo ikke fordi han ligefrem er helbredsmæssig uforsvarlig at have gående rundt i det danske land, tværtimod Mr Marathon!
 
Det har dog indtil videre været en drøj uge...men ikke mere end jeg har kunne skyde det væk mentalt hvilket er store store fremskridt for mig!
Det er 100% mentalt jeg skal klare mig igennem det her og alle små skridt på vejen er en kæmpe sejr!
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar