søndag den 16. februar 2014

Ugens vejedag....en tam omgang!

 
Store vejedag....
 
Jeg har intet tabt ikke så meget som 1 gram...
 
Men derimod siger målebåndet minus 1 cm om livet...
Fint fint..
 
Vi har som bekendt holdt vinterferie hele familien og det har været en skøn og meget sund uge...
Der har stort set ikke været nogen form for slinger i valsen og det til trods for at naturen vælger spille min kvindekrop et liste pus....
 
Så la da vær´...
 
 
Jeg er midt i en vigtig proces og jeg har ærlig talt ikke tid til at være kvinde på den måde lige nu..!
 
Jeg har sågar været ude at spise frokost med min mand...
Der stod den på salat, kylling og ISVAND!
 
Så det er ikke pga manglende indsats...
 
Men nå jeg kæmper videre og regner kraftigt med vildere resultater næste Søndag...
 
Kort og kontant indlæg...men jeg har ikke JubiJubel hatten på her til morgen.
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar