onsdag den 19. februar 2014

Vi kører på 3 uge...Det er ikke så sjovt med kål længere!

 
 
KÅL!
SPIDSKÅL!
HVIDKÅL!
RØDKÅL!
 
KÅL!
 
 
Jeg har aldrig i mit liv spist så meget kål på alverdens forskellige måder...
Det er helt vildt altså..
Har dog fået øjnene op for hvor lækkert helt frisk spidskål kan smage med det rette tilbehør...
 
Men min erotisk buttede krop føler sig ikke længere så underholdt af alle de grønsager og kød og INGEN brød....
Det er benhårdt arbejde og jeg kan godt mærke at jeg efterhånden er nået et punkt hvor jeg ikke kører på den der iiiiih det er da så spændende det hele...
 
Det lød en anelse negavtivt og opgivende...
Det var bestemt ikke ment sådan...
Blot et faktum at min livsstil nu er gået ind i fasen..
 
"BENHÅRDT ARBEJDE"
 
Jeg har mega blod på tanden!
 
Jeg klør på og med alle de arrangementer vi har i foråret af fødselsdage og konfirmationer så er det bare op på hesten og derud af med 180 i timen...
Skulle meget gerne kunne passe den model smart buksedragt jeg har forelsket mig i...
 
Jeg har et lille opstød til den ellers så skønne Anne Bech...
Jeg sys at det hele bliver meget ensformigt hvis jeg skal følge hendes madplan..
Men det skriver hun også selv i bogen på et tidspunkt...
At de dampede grønsager ikke bliver ved med at være så festlige..
 
Men jeg hænger i...
Jeg har fået det meget bedre med min krop, energi niveau, almen og alt muligt andet!
 
ALT I ALT...
En mega positiv oplevelse so far...
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar