søndag den 2. februar 2014

Fit på 100 dage....realistisk??

Jeg er tilbage!!
 
Med 180 i timen vælter jeg nu indover din skærm igen...
 
Drevet af en lyst og motivation som da jeg i sin tid startede, for det der efterhånden føles som et helt årti siden....
Knap 30 kg røg der dengang...de 18 kg er nu tilbage på min ellers så veltrimmede krop...pøøhøø!
 
OMG
(Trendy forkortelse af OH MY GOOOOOD)
 
Mange tænker sikkert...hvordan kan hun da gøre det mod sig selv, nu var hun lige så langt!?
Ja det var jeg og ja det er da røv træls at gå tilbage til noget der minder om start igen...
Men sådan er livet og jeg kommer ikke ned i den leopard trusse af at ynke og klynke...
Det er mit ansvar og KUN mit ansvar at jeg har taget de kilo på igen.
 
Det er min skyld at jeg vralter som en højgravid andemor klar til at poppe 8 ællinger inden længe.
Jeg sover igen dårligt om natten..
8 timer på arbejde på en travl vagt føles efterhånden som en marathon for mig og jeg føler mig oppustet og utilpas det meste af min vågne tid...!
 
STUPID ME!
 
GODT!
Så fik jeg banket mig selv det oveni hovedet som jeg skulle og så er det fremad og videre i teksten!
 
 
I morgen Mandag...
 
Starter operation...
 
"HVOR LANGT KAN JEG NÅ PÅ 100 DAGE"
'
I følge Anne Bech kan jeg blive FIT på 100 dage og dog er jeg jubel optimist...men at jeg med mine BLØDE kurver skulle kunne blive helt fit på 100 dage får mig til at små grynte en lille smule..
Jeg har ikke Anne Bech til at piske mig rundt dagligt og hvor langt er det egentlig realistisk at nå på 100 dage når man er en frodig kvinde med et 3 cifret tal på vægten?!
 
Det har jeg tænkt mig at finde ud af...
 
Anne Bech som fast støtte...NEJ!
Men derimod Dennis som fast støtte undervejs....JA!
 
Det er blevet et fælles projekt det her og vi har valgt at sætte vores ægteskab på højkant i jagten på et sundere liv...for aldrig har vi kunne formå at samarbejde om noget der kunne minde om et fælles projekt "bliv slank"..
 (LÆS: METTE BLIV LEOPARD KLAR - DENNIS FÅ FLERE MULLER)
Vi er ved at slagte hinanden allerede under de indledende øvelser..
 
Jeg er gudbenådet med en mand med en viljestyrke og en stædighed der får ham i mål hver gang..om så jeg tvangsfordrede ham med othellolagkager flere gange dagligt!
En mand der gennemfører en marathon på trods af vabler i 35 graders varme...
Jeg har slet ikke det drive og til tider skal tingene ske i mit eget tempo...
Så det her er et MEGET frisk FÆLLES projekt!
 
Hvem ved om jeg bliver fit og alene mor til 2 om 100 dage????
 
Vi må da håbe det ikke går så galt endda og håbe på at Dennis nøjes med at miste et par fortænder undervejs når jeg hamre ham en under fælles træningen!
 
Så folkens....
 
JEG ER TILBAGE...
TOP KLAR...
TOP MOTIVERET...
TOP KONTROLLERET..
TOP TUNET...
 
Glæd jer....Det gør jeg!
 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. SÅ meget velkommen tilbage, du har været SAVNET.
    Knus fra Susanne

    SvarSlet