torsdag den 10. oktober 2013

Hypnose terapi....fup eller fakta???

Ja I sidder nok derude og tænker...
"Hvad faaaen har hun nu gang i?"



Men jo den er sgu god nok...
Jeg er startet til hypnose terapi ved Hypnose Center Vest..
Det er simpelthen det fedeste projekt jeg er gået igang med..
Ikke alene er jeg en sucker for selverkendelse og personlig udvikling..
Jeg har kun været afsted en gang og jeg skal da ærligt indrømme at jeg tænkte...

"Aaaarrrh nu holder det der med at vi kan rejse ind i sjælen"

MEN DET KAN MAN SAGTSUSSEMIG!

Første del af seancen gik med en samtale og med at få sporet sig ind på hvad problematikken i forhold til min motivation egentlig i bund og grund handlede om...

Da vi havde klaret den del som tog godt og væld halvanden time...
Så var vi klar til en rejse laaaangt ind i min sjæl og min underbevidsthed.
Det var SINDSYGT spændende!

  Jeg skulle desværre ikke finde en sø i en skov og stadig gå "længere ind"...!
Jeg befandt istedet på en trope strand!
FEDEST!

Så lå jeg der og puttede mig under et tæppe med en pude og råhyggede med mig selv...
( Det lød voldsomt lummert - men det var det altså ikke)
Tænkte hæhæhæ...Sødste Tanja kom du bare an, du kan ikke få mig i nogen form for hypnose!?
Men der gik ikke længe inden jeg var helt tabt i et eller andet sci fi univers med farver der væltede rundt foran mig...lyse cirkler der boblede bag øjenlågene...det blev til dyb blå og græs grønt og til sidste sluttede det i en hel lysegrøn farve!

Det var simpelthen det vildeste at prøve!
JA JA JA jeg lyder som en der har spist svampe...
Det har jeg ikke!!!

Da jeg vågnede følte jeg mig 30 kg lettere i kroppen...

Alle de frustrationer der havde fyldt indeni mig var lettet fra min krop og jeg følte mig helt tom for negative energi og dårlige tanker....!

Det var en vildt behagelig tilstand...
En del har fyldt meget hos mig på det sidste men det var væk...bekymringerne og følelsen af at skulle være redder for alle andre omkring mig  til trods for at der ikke har været plads til Mette i alt det...var væk...
Troede egentligt at det ville være tilbage indenfor et par timer...men selv her dagen derpå er jeg helt tom for negative energier og følelsen af at skulle give mere af mig selv end jeg egentlig i bund og grund har lyst til...

Jeg skal afsted igen om 14 dage og jeg kan slet ikke vente....
Jeg tænker når hun efter en enkelt seance har rykket så meget i mig....
Hvor fanden ender vi så ikke henne...

Jeg ender sgu da med at tabe mig 50 kg uden at yde en flyvende fis...
Jeg gør det i en hypnose psykose!

FEDEST!!

Jeg er nød til at anbefale Tanja og hendes mand Søren som har denne lille biks!














Ingen kommentarer:

Send en kommentar