mandag den 10. februar 2014

Sukker Sukker Sukker.....SUK!

 
 
 
 
 
 
Jeg må have sukker sukker sukker sukker sukker sukker sukker sukker...
 
Jeg har mødt min første mur i denne omgang...
Jeg er så lækker sulten fordi jeg så sådan et lækkert billed af en fastelavnsbolle med creme..
 
Så la´ da vær´....
 
Åååhaa da...men selvfølgelig kunne det ikke gå så legende let hele vejen..
 
Kom så i tanke om at jeg manglede at få mine snacks i dag og det er nok i virkeligheden det der er gået galt! og så den der fantastiske hjemmebagte fastelavnsbolle...!
 
 
Vinterferien står for døren og vi har masser af planer..
Merle har brugt hele dagen på at lege med veninden Alma fra børnehaven og den stod på en lang frisk gåtur til trods for det noget dårlige vejr...
I morgen tager vi på fiskeri museet med fætter Mikkel og Emil..
 
Dog skal Merle lige stå sin "Jeg er snart 6 år og mega sej test" først...hun skal på sygehuset og have taget blodprøver...det er vinterferiens STØRSTE og VILDESTE projekt!
Men jeg er sikker på at hun klare det bravour!
 
 
 
ÅH GUD DOG JEG HAR LYST TIL NOGET LÆKKERT!
 
Men jeg sutter videre i min skyr snack i stedet...det er egentlig også meget lækkert...hvis jeg lukker øjnene tror jeg næsten selv på at det er en ny form for softice!?
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar