fredag den 20. juli 2012

Ugens "Spis amok hvis du har lyst Mette" dag, lige om hjørnet!

Så er det store veje dag i morgen...huuuhaaa for silvan da...så skal vi satme se om fedt depoterne begynder at røre på sig...nu skal de fame ikke begynde at spille smarte, for så får de en over nakken....! Det betyder også at det er SPIS LIGE HVAD DU FØLER FOR - ALL DAY LONG METTE...!! Det har hele ugen været en dag jeg så frem til og fra en start været en principsag for mig at den dag jeg skulle vejes måtte jeg spise lige præcis hvad jeg ville, jeg har nemlig en teori om at det er det der virker for mig på lang sigt...!! Men nu sidder jeg "småfed" iført min hjemmedragt aka ik alverden, under et tæppe i min sofa og tænker....hmmmm....har du overhovedet lyst til at spise alt muligt andet end det du har spist heeeele ugen, nemlig nada sukker eller usunde sager...næææææh egentlig ikke rigtig...og så er det jeg tænker...jamen jøsses bette Kone, hvad er det der sker med dig??? Er du blevet mentalt ude af stand til at tage vare på dig selv?? NEJ - Det kaldes NY LIVSSTIL! Jeg er godt klar over at denne voldsomme begejstring for grønsager nok ikke liiiiigefrem varer ved for evigt, men så længe den gør så rider jeg sgu med John Wayne - og så kan vi begynde at kæmpe når det bliver nødvendigt....!! Har forøvrigt lovet min mand at redegøre for navnet på min blog WELOVEPLUSSIZES.BLOGSPOT.COM - Da han mener det er en heeeelt forkert titel til en slankeblog MEN der måtte jeg en gang for alle skære igennem overfor ham og pointere at nok har jeg i sinde at ende som en tocifret satan, men ligeså meget jeg tænkt mig at forblive en kvinde med kurver, former, bootyliouses bagdel, lange patter og alt det andet der EFTER MIN OVERBEVISNING hører med til at være kvinde - aaaargh måske skulle vi sløjfe de lange patter, som hos min datter betegnes som BONGO BABSER - hvor hendes egne betegnes som BINGO BABSER, udelukkende fordi de er små og faste som hun sige....så det er en mulighed at jeg skifter bonge babserne ud med BINGO BABSER..men der udover forbliver jeg kvinde resten af mit liv!! Så blog titlen er blot en hyldest til alle de fantastiske plussize kvinder der går fortvivlede rundt i det Danske Land.....I ER ALLE ENESTÅENDE OG UIMODSTÅELIGE KVINDER, I SKAL BARE SELV TRO PÅ DET!! LÆNGE LEVE ALLE DE EROTISK BUTTEDE KVINDEMENNESKER PÅ DENNE GRØNNE JORD!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar