mandag den 30. juli 2012

Ud af min comfort zone...er det noget for mig?

Vågnede i nat og kunne ikke sove....
Så begyndte tankerne at køre...

Det der med at være "tykke Mette" er det i virkeligheden ikke blevet en tryg og velkendt livsstil som jeg "Har det godt med"..
Eller rettere det er det jeg kender...
Jeg har aldrig været Frk Skinny...så kan jeg overhovedet finde ud af at være det...

Når man som mig har levet som en stor pige hele sit liv i mere eller mindre grad, så handler det ikke kun om kalorier og motion...
Der er også en stor mental rejse jeg skal igennem...
For det er ultra vigtigt for mig at bibeholde mig selv..
Jeg er ikke interesseret i at blive et andet menneske eller at processen på nogen måde skal ændre mit menneskesyn...

Men hvordan bibeholder man sig selv når man bevæger sig ud af sin comfort zone???

Kan "Tykke Mette" blive "Tynde Mette" men stadig få lov til at være en del af tykke gruppen??
Kan "Tykke Mette" blive "Tynde Mette" men stadig blive opfattet som den festlige og sprudlende??
Kan "Tykke Mette" blive "Tynde Mette" men stadig være lige elsket for hendes personlighed og altid favnede væsen??

ELLER

Bliver det umuligt at være mig, som jeg er lige præcis ligenu??
Jeg er ikke interesseret i at være andre end lige præcis MIG!!
Jeg vil være lige præcis MIG bare i en sundere udgave og med større livskvalitet, end jeg allerede har nu.....!!!

HVORDAN BIBEHOLDER MAN SIG SELV NÅR MAN BEVÆGER SIG UD AF SIN TRYGGE COMFORT ZONE.....
UD AF DET FEDE LIV????


Ingen kommentarer:

Send en kommentar