lørdag den 21. juli 2012

FOR SILVAN.....SÅ ER DER SATME RESULTATER!!

Ugens helt store højdepunkt....

VEJNING!!

Hvad siger kampvægten......den siger dælme MINUS 4 KG i første uge....

Jeg er HØJ af lykke og hele min buttede krop bobler som en årgangs Asti der netop er blevet åbnet til en god fest!!
Hvad sker der???
Hvordan i alverden kan det lade sig gøre at smide 8 pakker magarine på en uge, når jeg hverken har sultet eller været tæt på sukkerchok eller mangel på samme...??
Jeg har dælme da både været på cafe og nydt latte med verdens dejligste veninde, my one and only Lebbe - Gitte fisen, været i bio med familien og ydermere fået rigtig rigtig god mad!

Jeg må sige at jeg pt undre mig over at jeg ikke har fundet på denne enormt sjove livsstil noget før...Har dog prøvet men må sige at jeg ikke til dato har været så begejstret for min proces som jeg er pt...Inden jeg tog denne kamp op havde jeg tabt 35 kg taget de 20 kg på igen....Ja Ja når man føder en KLUMP baby på 4800g så er det ligesom om at der ryger en del af i svinget - plus det løse...en "nem" slankekur hvis nogle skulle få lyst til at prøve det...
Det eneste det kræver er en mand og en kvinde og et
par minutter i sofaen og VUPTI så er der resultater efter 9 måneder...!
Jeg må nu indrømme at jeg med mine to dejlige guldklumper er godt tilfreds med min nye "slankemetode" eller rettere min nye livsstil...
For man skal huske at der med den anden metode hører en baby med...hmmm...man skal måske lige overveje det en ekstra gang!

Som jeg skrev i går så har jeg "ÆD HVIS DU HAR LYST" dag i dag..
Må dog sige at der ikke er meget ÆDE FLIP over mig..
Jeg har nydt rundstykker til morgenmad sammen med familien men derudover er det so far, kun blevet til et æble og en stor portion grønssagssuppe med riiiigeligt chili i!
Til aften står menuen på fuldkornpizza, bagt af min bedre halvdel..med fuldkornsmel og hvidhvede..så der er ikke meget JUNK FREAK at komme efter!
Men kender I det, at det er mere i princippet i at hvis jeg VIL så GØR JEG DET BARE!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar