torsdag den 26. juli 2012

Charlotte Bircow til Grøn koncert på lykkepiller...!

Veloverstået Grøn koncert med de dejligste piger....

Jeg skal da lige love for at jeg har haft synde dag i dag....planen var fra starten at jeg KUN skulle have en enkelt fadøl...men den ene blev til to som blev til tre som blev til fire....

Nu sidder jeg i min sofa i hjemmedragten aka som I ved, ik alverden og ærgrer mig over at jeg ikke holdte mig til den ene....men på den anden side, så indtog jeg ikke rigtig noget føde...
Så måske går det så alligevel op i en højere enhed!?
hmmmmm.....
I virkeligheden er det jo så nu de kommende dage at jeg skal holde igen med jeg spiser for kroppen skal jo først skille sig af med alle de grimme giftstoffer jeg ganske frivilligt at fodret den med hele dagen....

HVORDAN KUNNE JEG FINDE PÅ DET????


Som en meget klog jordemor engang sagde til mig....
"Mette, du gjorde det fordi du havde lyst og fordi det var det du skulle gøre lige der i det øjeblik"
"Sig til dig selv...jeg drak 4 FANASTISKE fadøl og IKKE 8"
Kvinden har jo ret!
Jeg kunne have gjort det hele meget værre og ved I hvad???
Jeg nød hver eneste tår som var det min sidste og i morgen er det tilbage til virkeligheden...

Jeg har optur på over den mega lyst jeg har til at vende tilbage til mine sunde vaner i morgen..

Jeg er som forvandlet, fra den ene dag til den anden er jeg gået fra at være
 SUGARPIE LOVER LOVER
til noget der kunne minde om
CHARLOTTE BIRCOW PÅ LYKKE PILLER

Det er skræmmende men skønt!!

Vil takke mine dejlig veninder for en skøøøøøøn dag i solen og selveste Hr Seebach for endnu engang at berige mit liv med masser af kærlighed!









Et par stemningsbilleder fra verdens bedste "fridag" og som I ser blev det også til lidt Zero!!


KÆRLIGHED OG GRØNNE VANER TIL FOLKET!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar