fredag den 27. juli 2012

Mr Sugar...din lede Roe!!!

JEG ER ATTER IGEN RAMT AF EN UHELBREDELIG PSYKOPATISK TRANG TIL SUKKER OG IS....!!!!!!

Jeg havde egentlig besluttet ikke at lave flere indlæg inden min vejedag i morgen men en af mine faste læsere har opfordret mig til at lave et blog indlæg om min ubehagelige abstinense tilstand...

Jeg er også blevet så voldsom en sucker for my bloglife at det passer mig fint at bruge jer og bloggen som FIX!!

Det er næsten ubeskriveligt at forklare jer hvordan jeg får det fysisk, når jeg får de her vanvittige abstinenser...
Jeg tror på uden nogensinde at have prøvet den slags, at det er på højde med en narkoman der ikke kan skaffe et fix...
Jeg bliver fysisk utilpas, kvalme, hovedpine, pirlig, og alt muligt andet som hverken er særlig festligt for mig eller mine omgivelser....!

Sidst jeg havde en sådan dag, blev jeg opfordret til prøve noget surt...
Så for lidt siden så jeg mig selv stå og babbe løs på en citron...
Hmmmm....
Måske er det fordi jeg mentalt ikke VIL slippe min sukker trang for det virkede ikke en disse men Merle fik sig da en på opleveren...

Jeg kan ikke slippe tanken om is is is is is is is is....
Kender I det når tankerne KUN kræser om en specifik ting
SUKKER!
Før i tiden ville jeg have fundet de vildeste påfund for at få et fix...
"Dennis skat skal du ikke på wc inden der kommer nyheder?"
"Græder Hjalte ikke, er du ikke sød at tjekke skat?"
og
så, så man hvalrossen spurte hen, flå ungernes slikskab op og frådende køre indenbors indtil jeg kunne høre Dennis kommer luskende inde fra børneværelset...
Der er jeg bare et heeeelt andet sted i dag...
Nu RÅBER jeg bare hvert andet minut
"DENNIS JEG MÅ HAVE ET FIX, SKAF MIG ET FIXERUM"...
Man kan så spørge sig selv hvad han sys bedst om....
MEN MED DENNE METODE TAGER JEG IKKE PÅ!!!!
Så jeg er sikker på at han støtter mig på trods af den psykotiske tilstand!

Jeg vil nu drukne mig selv i postevand og OL fest!

God Fredag til jer alle...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar