søndag den 22. juli 2012

Abstinenser er ikke at spøge med - Det er værre end PMS!!

Min krop skriger på sukker i dag...jeg kan slet ikke få tankerne på andet end at jeg bare MÅ have sukker sukker sukker....så giv mig dog for f***** noget sukker....!!
Det er for tidligt i min proces at falde i, der er kun gået en uge!!

Har forsøgt at tøjle min krop med 5 mandler og 1 lille stykke 85% chokolade og ikke mindst åbnet en cola zero...men min krop ter sig som en sindssyg kælling med PMS...!!
WHAT TO DO??..

Min mand mener at hvis jeg begyndte at gøre hovedrent i hele hytten, så ville tankerne flytte sig fra den viiiildeste opturs othello lagkage med det hele til en duft af Ajax og blomstereng....manden er jo rablende skør! ( Det værste er at geniet jo nok har ret)...!

Skal i bio senere og se Batman, mon ikke Christian Bale kan styre min sukker trang lidt med sin tilstedeværelse? Det var da at håbe...

Hvis nogen ligger inde med nogle usandsynlige gode fif til hvordan jeg overleve denne umenneskelige tilstand af psykopatisk abstinens helvede så kom glad med forslag!!


LÆNGE LEVE OTHELLOLAGKAGEN!!!

4 kommentarer:

  1. Hejsa Mille.
    Jeg er vild med din blog. Du er bare så sej ;o)
    Prøv med noget surt, når sukkertrangen kommer over dig. Det har tidligere virket på mig, selvom jeg nu ikke har prøvet længe :-/ .... hvilket jo også kan ses ;o)
    Good luck, min blomst. Glæder mig til at høre mere.
    Knus fra "moster" Lisbeth

    SvarSlet
  2. Zink eller chrom tager sukker trang

    SvarSlet
  3. Hej Mette. Hvad blev der af Brinch??? Fedt initiativ du har taget, og yderst underholdende læsning... =) big thumbs up. Jeg har hørt "uden du må hænge mig op på noget" at frugt skulle hjælpe. sød frugt selvf. Pærer, appelsiner eller æbler. Jeg ved det er sukker, men frugt sukker, det er om ikke andet, meget bedre end at fylde skuffen med othello lagkage og slik.

    Håber det virker, hvis du prøver

    Hilsen Jens

    SvarSlet
    Svar
    1. Jens V??? Kender vi hinanden? Brinch blev skiftet ud da jeg blev gift for nogle år siden....hedder det dog stadig som mellemnavn!? Tak for tippet og ikke mindst tak for den positive respons på min blog! ;-)

      Slet