tirsdag den 28. maj 2013

Det går den gale vej....!



Jeg var på vægten i morges....velvidende at jeg på ingen måder havde præsteret noget som helst!
Fester og hygge bliver jeg sgu ikke sundere af....
Men at der var et plus på 2 kg siden sidst jeg var på for efterhånden længe siden...var lige til at få stress af!

Jeg er af natur et menneske som tager sig af alle andre og alle andres behov og hjælper hvor jeg kan så snart jeg har et hul i min plan....
Jeg elsker og forguder mine veninder de er ved siden af min familie - mit et og alt!
Jeg er villig til at ofre det meste for at hjælpe dem..!!
Den seneste tid har der været rigtig meget omkring mine veninder og det gør at jeg desværre nok glemmer mig selv og mine behov lidt....men som sådan gør det mig ikke spor for jeg VED at de til hver en tid ville gøre det samme for mig!
Men når det så er sagt, så skal jeg bare blive bedre til at stoppe mig selv, lidt før jeg kommer helt derud hvor jeg er så fyldt op af alting at jeg er ved at blive skør i hovedet...
Hvor nattesøvn er en by i Rusland og hvor kost og motion er nederst på min to do liste!!

Jeg har ikke overskud til noget som helst der handler om mig selv og i frygt for at blive mindet om at jeg faktisk er igang med at nedbryde mit efterhånden så velopbygget tempel, så fylder jeg resten af min tid ud med veninder og mine unger.....

De seneste par måneder har jeg ikke haft lysten til at gøre det som jeg godt ved er det bedste for mig!
Jeg har fundet lykken ved at træne...elsker mit zumba og elsker det, det gør ved mig!
Jeg elsker at føle mig sund og let og lækker.....
Men det kræver at jeg vender snuden hjemad og starter helt fra begyndelsen hvor jeg var i sommers!

Har et bryllup i September og jeg ville sgu gerne have smidt en god sjat inden den dag...da jeg så nødig vil ligne en strandet hvid haj på billederne! 

Jeg besluttede mig for en tid siden at jeg fremadrettet ville holde mit fokus på PROCESSEN!
Målet var noget udefinerbart langt ude i fremtiden....
Men processen den er her og nu!!
Men pt er der ingen proces overhovedet...

Hvordan finder jeg tilbage på sporet?!?

Det eneste jeg ved ligenu er at jeg ikke giver op...
Jeg er ikke typen der giver op...
Jeg er typen der KÆMPER!




Men jeg syntes desværre at det kører mere skævt end det kører fremad....

JA SOM I KAN HØRE ER JEG PT IKKE ER FULD AF LUTTER OG LØJER!
Jeg er nede i det dybeste hul i min proces og er faktisk lidt flov over at jeg ikke formår at skabe resultater! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar