lørdag den 4. maj 2013

Store Vejedag!




Store vejedag....

MINUS 200g...

ØV!
Men centimeterne rykker.....

2013 

MINUS 

11 cm på maven
4 cm på bonge babserne
1 cm på bagdelen
5 cm på lår partiet
0 cm på overarmene

Hvad siger I så....
11 cm om maven!!!

JA TAK!

Det er der min allerstørste udfordring sidder!

Er nået til det punkt hvor jeg udelukkende har fokus på processen og ikke målet!
Jeg skal nok nå i mål...
Processen får mig dertil men det tager tid!

Jeg har rigtig gang i min træning!
Det er SÅ fedt!
Forskellige hold og udvider hver uge mine grænser hvor hvad jeg tør at deltage i!
Det kører....

Min kost....Hmmm....Har svært ved at holde mig til det for tiden!
Får ikke nok grønsager eller væske...

Så der skal der lige holdes lidt fokus fremadrettet!

Har i dag været ude at købe tøj med min mutti!

Jeg bliver stadig høj når jeg piller en XL ned fra stativet og tænker...
"Guuuuud et telt, det er da alt for stort"
Jeg napper en M istedet!
Utroligt som det stadig kan gøre mig helt høj...!

Nå arbejdet kalder...

Vi ses! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar