tirsdag den 21. maj 2013

Mit tempel er i forfald!....

 
Har jeg været fraværende den seneste tid...ja det har jeg!
 
Har jeg glemt jer?
 
NEJ!
 
Men jeg er inde i en meget SOCIAL periode i mit liv hvor jeg render HELE TIDEN!
Der går ikke en weekend hvor jeg ikke skal det ene eller det andet og ofte i en meget festlig sammenhæng!....
Det hænger jo ikke sammen med sund livsstil at holde så meget fest!
Men det er bare så hyggeligt og skægt med en god fest!
Men efter endnu en weekend med alkohol og brus og ikke så sundt mad, valgte min krop i aftes at sige NEJ TAK METTE W....IKKE MERE NU!
 
Jeg føler mig oppustet og utilpas...
Har ondt i maven og er træt som en på 100....
Kunne sove i flere dage som jeg har det pt!
Pyyyha!
 
Det er tit det der skal til for at man liiige vender skuden!
Så nu er det bare fuld fart frem på...

INGEN SUKKER

INGEN BRØD

MINIMUM 2 LITER VAND OM DAGEN

GRØNSAGER
GRØNSAGER
GRØNSAGER
GRØNSAGER
GRØNSAGER

Jeg kan fysisk mærke hvornår mit max er nået og det er det nu!

Lørdag skal jeg på den igen med alkohol...måske jeg skulle prøve at begrænse indtaget af alkohol bare en smule.......

De seneste måneder har været fyldt op med hygge og de bedste veninder!
Ville ønske man kunne blive skinny ved at feste og drikke strawberry daiquiries!
LIFE WOULD BE SOO FUN!

Selveste Decco var en del af weekendens fest!
HAN LUGTER!
Men det er rockstar style!


To super fans!

I Fredags var jeg med Merle, Mia og Moster Gitte ude at se flying superkids! Der kan man tale om diciplin! De kære unger de var så vanvittige dygtige og målrettede...

For at kunne levere sådanne præstationer kræver det altså rygrad og MAX fokus!
Det kunne jeg lære noget af...
Merle øver sig dagligt så hun kan blive en flying superkid...
Før var det OL vi trænede op til men nu er det altså at blive flying superkid!
SÅDAN TUDSEN - MOR STØTTER DIG!

Nå venner....ligger pt i fosterstilling på min sofa og nyder min fridag!
Men jeg må op og igang med dagen..
Klokken er jo kun middagstid ik...

I hører fra mig om jeg overlever min uge i sundhedens tegn!
Jeg er 100% sikker på at jeg bliver et bedre menneske når jeg når til weekenden!

Overvejer en udrensningstur på kål!
Bare lige for at blive renset igennem en gang for alle!

Min egen superstjerne!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar