mandag den 13. maj 2013

Store vejedag....NUL OG EN FIS! MEN.....


Jeg taber mig ikke...
Mine kilo er gået i total dvale og rykker sig ikke ud af flækken...
Normalt ville det vælte mig fuldstændigt.....
Men det gør det ikke....
For jeg har fundet LYKKEN ved at træne...

ZUUUUUUMBA!!
BODYFIIIIT!!!
STRAAAAM OP!!!

Hvad faen skal man med spinning når man kan danse Zumba?!
Jeg er høj hver eneste Mandag...
Jeg havde aldrig ville tro på at jeg ville kunne nyde og grine med mine veninder imens jeg dyrkede motion....
Men en times ZUMBA med tøserne og jeg er helt ødelagt af at grine og hygge mig!

PRØV LIGE OG HØR:....

HYGGE MIG!
Imens sveden vælter af mig!
Det er så FEDT!

I aften var jeg spontan og nappede en Bodyfit time efterfølgende...en hård time og jeg var ved at gå kold flere gange undervejs...men det er da svært at sige nej når Karina -  min skønne barndoms veninde der er genopstået i mit voksen liv - står der og smiler og siger...
"Dorthe tror godt du kan lokkes, du vil da ikke skuffe hende vel??"....

Aaaaaaargh....

NEJ jeg skuffer ikke Dorthe ( Min træner i fitness world) hvis jeg kan undgå det!

Jeg er øm øm øm øm øm i min krop og jeg ELSKER det!
Det er den fedeste følelse at være øm efter træning...så ved jeg at jeg har gjort det godt og jeg kan med god samvittighed nyde en aften i sofaen!

Hvem havde troet at jeg skulle elske at dyrke motion!

Skid hul i at vægten ikke rykker lige pt...
Det gør den nok snart igen og indtil da...
Vil jeg bare danse Zumba og nyde at jeg har fundet glæden ved at træne igen!

MEN DER SKAL STRAMMES OP PÅ MIN KOST!
Lidt løftet pegefinger skal der til...
Jeg får ALT for meget brød for tiden...
SÅ LA´ DA VÆR´ METTE!
JA JA JA.....I know it!
Jeg holder ikke 100% fokus på min kost og det er en glide bane!

Men jeg vælger at fokusere på det positive!

GLÆDEN VED AT TRÆNE!!!

Ha en skøn aften derude...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar