søndag den 5. maj 2013

Efterspørgelsen har været stor på før/efter billeder!

 
Flere har spurgt om de kunne få lov at se nogle før og efter billeder...
 
Så jeg har rodet lidt rundt i  gemmerne og faldt over fotos fra i sommers...
 
 
Disse to foto er taget for et år siden i KBH i Maj måned og det nyeste er taget til morgen...
Så præcis med et års mellemrum...
 
 
 
I hverdagen ser jeg ikke forskel fra dengang og nu...men når det kommer op på denne måde kan jeg da sagtens se at der er sket en del på det sidste år!
Jeg er glad for processen so far...men jeg ved også godt at der er lang lang vej endn....nogle dage uoverskueligt langt endnu...
 
Men jeg klør på...
 
Som jeg skrev i går er MÅLET ikke eksisterende i min bevidsthed længere...
PROCESSEN er det der tæller...
Der er op og nedture...
Jeg tror på  mig selv...
Det skal nok gå alt sammen og jeg skal nok nå ned på et almindeligt sundt BMI med en smækker lækker krop og et sundt helbred!
 
Jeg står i det mindste op hver dag og gør noget....JEG GØR FAKTISK NOGET!
 
Se det er det der betyder noget!
 
2009

Sådan så det ud da jeg startede løbeklub i sommeren 2012
 
April 2013
 
 
Julen 2012
 
SÅ jo der er sket noget!

Det giver blod på tanden og jeg kører på!!
 
GOD SØNDAG TIL ALLE SKØNNE MENNESKER I BLOG WORLD!
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar