torsdag den 23. maj 2013

Du er hvad du spiser...Eller du smager som du spiser???


Du er hvad du spiser siger man....
Jeg tænker....meget muligt...men er vi mon ude i at man SMAGER som man spiser??
Det gør fisk har jeg lige lært..
Jeg er nemlig sprunget ud som LYST FISKER 
(Altså jeg har været afsted en gang sammen med mine kollegaer)
Der lærte jeg at fisken smager som det den spiser....
Altså det er ultra vigtigt at fisken er i en god sø, så den indtager sand og ikke mudder f.eks!

HALLO tænkte jeg i mit stille sind, som pt er temmelig meget nede og føler sig som en strandet hvalros i blæsevejr......!

HVIS DET ER TILFÆLDET SÅ SMAGER JEG DÆLEN DYLME GODT PT!

Mit tempel er pt en blandning af strawberry daiquires, laks, lækkert brød, latté, pepsi max, ja endda nutella og peanutbutter fra weekenden...
Der er også sneget sig en lækker salat og grønsagssuppe ind over!!!!
I en stor pærevælling lyder det ikke synderligt lækkert...men tænk hvis man tog en bid af min venstre babs og tænkte....
 HAPS DER VAR SGI DA LIGE EN LITER STRAWBERRY DAQUIRIES I DEN!
Nøøøj en fornøjelse det måtte være for den enkelte!!
HAPS HAPS NU SKA´ VI BABS!!!

Men når det er sagt så kan jeg ikke forholde mig til...

 "DU  ER HVAD DU SPISER"

Jeg har spist chinaboks og drukket litervis af strawberry daiquires i weekenden...
Men det har da hverken gjort mig skævøjet eller festlig!?
Som man ellers kan forvente hvis man holder sig til det slogan...

Men på den anden side så ved jeg jo godt at JEG ER hvad jeg spiser når jeg lever sundt og følger min kur.....
JA! Jeg bliver lettere når jeg spiser en let salat!
JA! Jeg bliver gennem skyllet og saftig når jeg drikker 3L vand om dagen!
JA! Jeg får mere energi af at bruge energi i træningscenteret!

MEN

Hvorfor bliver jeg ikke...

SUND når jeg drikker strawberry daiquires FYLDT med Jorbær....??
SPRØD når jeg spiser indbagte kyllinger....??
FAST når jeg spiser en Quaterpounder....??

Det er blot endnu et af steder hvor livet er total unfair!!!!

Det er den omvendte verden og man kan sgu godt føle at man bliver lidt snydt!

Men ak og ve....
Jeg må blot konstatere ENDNU engang at jeg ikke bliver Miss Skinny af at holde fest, drikke strawberry´s og danse ZuMbA!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar