lørdag den 1. juni 2013

Store Vejedag i MEDVIND!!!!

 
Store Vejedag...
 
 
JEG HAR REDUCERET DE 2 KG PÅ PLUSKONTOEN PÅ DEN SIDSTE UGE!
 
ALTSÅ MINUS 1,9 KG!!!
 
Hvad siger I så...
Jeg er så glad, jeg er så glad, jeg er så GLAD!
 
LØLØløløØøløLøLØØLøLølØløløløLØLØLølølø!!
 
Jeg kan slet ikke finde ord af bare happy happy mood!
 
Når det så er sagt så har jeg faktisk kun fået trænet 2 gange i denne uge men til gengældt tænkt over hvad jeg har puttet i munden...!
 
Endnu engang får jeg bare bevist at der ikke skal særlig meget til for at vende skuden!
 
Man kan sige at jeg som sådan blot er tilbage ved status que....
Men pyyyyyyt det går atter nedad og jeg er en meget meget lykkelig kvinde!
 
Nå men jeg fortsætter den gode stime og giver den en ekstra skalle i næste uge...
Vil så gerne rykke et par kilo inden min fødselsdagsfest på Fredag...
 
Skulle gerne se brand godt ud i min kjole på Fredag når mit hjem bliver invaderet af 17 skønne smukke dejlige vidunderlige kvinder!!!
 
Kan I alle have en deeeeejlig Lørdag!
 
Jeg vil tilbringe min på arbejde i selskab med skønne kollegaer!
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar