fredag den 14. juni 2013

Så det medvinde igen efter en tur i modvind i kano!

Jeg er genopstået!

I mit stille sind tænker jeg "ja ja så længe det varer"..
Men jeg vælger nu alligevel at tage ja hatten på og tænke postivt!
Jeg har læst mine gamle blog indlæg igennem og kan se hvad det gør ved en gammel havørn som mig  når der er resultater og der vil jeg gerne hen igen...
SÅ det er det vi gør!

Jeg var i fitness igår uden at være på hold...
Det har jeg ikke været i flere måneder og jeg må også konstatere at det er sjovere at være på hold og noget mere effektivt..
Til det skal siges at jeg er øm i mine ben i dag og tilmed brugte jeg to timer på at sejle kano i stiv modvind i aftes...så mine skuldre er også godt ømme i dag!

Jeg har handlet ind til en ny uge og en ny omgang uden sukker og snacks!




Som alle folk kender så ryger der lige 50% af selvværdet når man føler man kikser overfor sig selv....
Samtidig kan det hellere ikke hjælpe noget at ynke! 
Det handler om at rejse sig op, se sig selv i spejlet og konstatere at 
"Heeeey det var dit valg, stå ved det og nu ser du konsekvensen"...
Jeg har et helt specifikt tal på vægten jeg ALDRIG 
Vil over igen og vender jeg ikke skuden så må jeg nok se mig slået...!

Så for mig handler det nu om at vende kanoen så jeg igen kan se mig selv i øjenene! 


Jeg skal huske hvem det er jeg kæmper for....

MIG

Men også for at blive en bedre mor og kone for dem her.....






I skal se mig sejre igen nu!
Jeg er total ovenpå her til morgen!!! 
Jeg elsker en god fest! 
Ligesom den fantastiske fødselsdag jeg bankede af forleden! 
Men jeg elsker også det som processen hergør ved mig indefra og ud og udefra og ind....!








Billeder fra en SKØN aften!!!!




Jeg klarede en tur i modvind i aftes! 
Nu er jeg klar til medvind! 

Kan I huske hvordan jeg vågnede op sidste sommer og var meget afklaret med at nu var det nu!
Den samme gejst er jeg vågnet med til morgen!
Aner ikke hvad det tricket mig! 
Men virker - det gør det! 

Rigtig God Weekend! 

Til jer der tænker...Den smører kom hun også med for en måned siden!! 

WATCH ME!!!! 

7 September MINUS 10 Kg





Ingen kommentarer:

Send en kommentar