lørdag den 8. november 2014

Lørdags hysteri....


Jeg vil starte med at komme af med min galde....
Hvorfor fanden er det man skal stille det latterlige ur frem og tilbage to gange om året....forstår ganske enkelt ikke konceptet...Det eneste det fører med sig er trætte unger der står op inden vi andre nærmest er kommet i seng....Aaaargh!

Når det så er sagt så virker denne morgenstund egentlig til at blive en af de bedre på Matrosvænget ungerne er i harmoni og Dennis har trukket "Jeg bliver liggende under dynen lidt længere" kortet.
Merle er ovenpå efter at have "bestået" besøget ved sundhedsplejersken i går...Hvor alt inkl. højde og drøjde passede sammen som det skulle...En lettelse for moderen og for Merle en lettelse af hun kunne høre og se som hun skulle og dermed var sikker på at få det hele med når hun ser den store bagedyst på Ipaden....ja ja vi har forskellige fokuspunkter i vores lille familie...

Stilhed før storm....

Jeg har bevidst ikke vejet mig i nogle dage og så tænkte jeg "NU PRØVER JEG"...
Men der er stadig ikke sket noget...Ikke så meget som 100 gram har jeg rykket den sidste uge...
Det er så eftersigende meget almindeligt at når man går over på den almindelig mad så vil vægten stå stille eller man kan i nogle tilfælde tage på...Det havde jeg også da der var gået et par dage med fast mad...de er så røget af igen men anyway....JEG VIL FANDME VÆRE TYND NU!!!

Humøret har ikke været det bedste de seneste dage...Kæmper lidt med troen på at det nok skal gå og kiloene nok skal rasle igen på et tidspunkt...Jeg skal jo bare være taknemlig nu hvor jeg på så kort tid har tabt mere end 10 kg...men når man hele livet har kæmpet for at opnå et varigt vægttab, så skal man bearbejde sig selv meget når det står stille på vægten...
Frygten for at man tager det hele på igen er frygtlig at have og den nager mig voldsomt...
Det er svært at holde hovedet koldt og tænke fornuftigt...
Men hver dag bliver bedre...
Kæmper voldsomt med træthed...der skal ikke meget aktivitet til så er jeg træt som havde jeg været på arbejde i 8 timer...

Mit korpus befinder sig i en krisetilstand og tænker....
"Hva saaaatan er den af hvorfor fanden sulter hun mig den satan"
Så den suger alt fedt fast til kroppen og holder på det så længe det overhovedet er muligt...
Den kan fandme glemme det...Jeg nakker den indenom!

Nå jeg må løbe...Merle har lavet kardemomme mousse ud af slim og jeg er inviteret til prøvesmagning...
Kan I have en skøn Lørdag alle sammen...min skal bruges med de bedste!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar