tirsdag den 4. november 2014

Der er erklæret undtagelses tilstand!



Der er krise i en sådan grad på Matrosvænget at jeg overvejer at løbe væk fra mig selv....
Jeg har en virkelig alvorlig offday i dag...
Jeg har bare lyst til at æde æde æde æde æde æde æde æde....
GIV MIG MAD!!!!
Jeg startede dagen med en voldsom lyst til Mc D....Okay meget aparte...
Jeg tog min 1 dl cheasy yoghurt og slog det væk....
Formiddagshygge med den skønne Vibber pige...som ligesom jeg selv har været igennem denne omgang og i dag er det smukkeste og slanke kvinde menneske som snilt kan skrue sig ned i en gang Vila...OKAY...Motivation tænkte jeg....nogle timer med Vibber er altid fantastisk!
Indtil hun havde den "frækhed" at spise to stykker knækbrød med smørreost...
Så har det billede ligesom kørt siden...
JEG VIL OGSÅ HAVE REJEOST og IKKE light men den rigtige BUKO!
Jeg er så træt af min beslutning i dag...Det er bare en fase...så nu har jeg støvsuget og vasket gulv og skrååååålet med på meget højt musik i håbet om at glemme den der rejeost...

Det lykkes bare ikke...

Mit tykke korpus vil bare have mad mad mad mad mad mad mad mad....

Æv jeg skal kæmpe med mig selv i dag....

Pt kan jeg slet ikke se fidusen i det her projekt...

Ja Fru W er sur og tvær og sys livet er skide hamrende træls...SÅ STIK MIG DOG DEN PEPSI MAX OG EN MAD MED REJEOST!

Alt dette kommer ovenpå en aften i går hvor jeg virkelig fik ondt i maven efter at have spist aftensmad...aner ikke hvad det lige var der væltede læsset...men jeg lå på sofaen og sov da kl var 19.30...Dennis flyttede mig så ind i seng kl 20.30 og jeg sov til vækkeuret ringede kl 6.00...
Tænker at det lå for tungt i maven tiltrods for at det var blød mad og hakket kød...

JEG HAR STADIG LYST TIL DEN MAD MED REJEOST!

Men heeeeey så er der eftermiddagsguf Fru W...Vær´sa go at tage for dig!!!!




HURRA!









1 kommentar:

  1. Du er bare for sej, Mette! Alle har et eller andet de kæmper med, men den vilje du har... Everybody is a P.U.S.S.Y comparing to you ;) Don't give up!!!

    SvarSlet