fredag den 14. november 2014

Chrisser feber på Matrosvænget...!




Klar til afgang i højt humør...

Jeg skal love jer for at Merle og mor stadig rider på den vildeste Christopher bølge og det vil tage os MANGE dage at lande!
Lille prinsesse Tutski var helt i ekstase...bare det at man skulle på et rigtigt spillested hvor mor plejer at drikke fadøl og så endda efter normal sengetid...med en vaskeægte popstjerne...se det i sig selv var jo vanvttigt...men da vi så ankom og så hvor mange hundred mennesker der stod udenfor og ventede og som faktisk havde sovet udenfor i soveposer for at få en rigtig god plads...ja så følte den lille prinsesse sig da først vigtig og meget stor!

Vi fik dog tiltrods for laaaaang ventetid en fantastisk god plads hvor prinsessen kunne se ham lige i øjenene...Det var helt perfekt!

Eneste detalje....Når mor sådan bliver lukket ud skal hun bruge voldsomt meget energi bare på at være sammen med så mange mennesker...så ganske kort tid inden koncerten startede, begyndte min krop at sitre...fik ubehaglige indre rystelser, kvalme og blev svimmel....FUCK tænkte jeg nu falder det skide blodsukker og vi må tage hjem...skyndte mig op i baren efter en cola zero til prinsesse tutski og tog en mundfuld og så en mere og en mere...men så ligeså stille blev det lidt bedre igen...Men ikke på noget tidspunkt optimalt..men hvad gør man når man allerede i sommers købte billetter til denne skønne aften med den dejligste Tutte...ja så mander man sig fandme op og holder ud!

Merle er så opmærksom på mig når hun kan se jeg begynder at få det skidt...så nusser hun mig lidt på ryggen og siger...

Er du okay mor? Skal jeg gøre noget? 

Hun er så omsorgsfuld den lille mus!

Men det eneste jeg kunne svare var...

Nej ved du hvad skat det skal nok gå, nu kan mor desværre ikke smide patteholderen og svinge med brysterne..så det må du jo desværre leve med skat...

PYYYHA MOR DET VAR HELDIGT!




En meget lykkelig Merle med kriller i maven på den lykkelige måde.

Sov da hun ramte puden i mors seng...
Hun er mit guld!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar