onsdag den 29. oktober 2014

Status efter 1 uge!


På mirakuløs vis har jeg nu overlevet første uge i mit nye liv som GB´er..
Det er egentlig gået over alt forventning.

Jeg er efter en uge på flydende kost ved at kaste op bare ved tanken om drikke skyr og protein drik og variationen imellem karrysuppe og tomatsuppe er også ligesom ved at være liiidt for trivielt..
Men når det så er sagt ja så må jeg jo bare konstatere at det virker....!



Sådan starter hver eneste morgen - fantaserer om havregrød

 Vægt status efter første uge....

MINUS 8,5 kg!

SÅDAN DER!

Det er helt urealistisk og jeg stepper op og ned af vægten fordi jeg ikke kan forstå at det virkelig kan passe at jeg har tabt mig sådan helt i virkeligheden.
Men nu har jeg så besluttet at veje dagen bliver om Onsdagen så jeg uge for uge kan se hvordan det skrider fremad...

Med hønserøvs mund fordi det ser smart ud ser jeg sådan set meget frisk ud af en "ny opereret"



Jeg kan jo allerede nu passe bukser jeg ikke har kunne passe i 100 år...
 Det er så vildt og jeg er allerede nu gået i tænkeboks på hvad min lille treat skal være når jeg kommer ned på et tocifret tal på vægten... 
Normalt ville jeg sgu fejre det med en otehello lagkage når jeg opnår så voldsomme resultater meeeen jeg tror sgu jeg vil flotte mig og købe noget lidt større denne gang...
Muligvis den danefæ jakke jeg har drømt om i så lang tid efterhånden.

Men nå hvorom alting er så bliver jeg mindre dag for dag og jeg er stadig meget glad for min beslutning.
Mine abstinenser er blevet bedre og det er nu langt fra hver dag jeg føler jeg bør trøste mig med MAD!
Men hey Fru W du har sat dig selv i skat mat og kan ikke gøre fra eller til såååå tjaaaa...
Tør´ øjenene og tag dig sammen!

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar