lørdag den 18. oktober 2014

Når den ene er længere end den anden....

 
 
Det er ganske klart for enhver at når man har været...lad os bare kalde det erotisk buttet i så mange år som jeg har....så former kroppen sig ligesom efter det...eller rettere den bliver ligesom "længere" med tiden...Du kan måske ikke lige se det for dig....
 
Okay hør her...
 
Jeg har læst flere af de der "Se hvor trist og tyk jeg var engang" artikler i diverse ugeblade..
Forstår ikke hvorfor folk altid skal vælge det billede hvor de lige er væltet ud af sengen og endnu ikke har fået hejst pattøjet op i acceptabel højde, som før billede?
Forstår det simpelthen ikke...men nå man må jo give dem kredit for at prøve at være den absolut mest triste i velour og leverpostejs overtræk!
At de så efterfølgende ALTID ender med en "FRISK" frisure i en rap kort klip...ja det forstår jeg sgu hellere ikke helt konceptet i, men nå det skal jeg jo ikke blande mig i.
 
Nu til sagen....Dennis mente at det var en nødvendighed at lave sådan nogle før billeder...tildeles er jeg da enig det er jeg da...men da han tilførte detaljen...
 
"Skat vi gør det sgu natural"
 
Der må jeg sige at jeg tænkte...aaaarrrrrj!
Iført min allerhelligste hjemmedragt alligevel...
Han insisterede og ja jeg overgav mig til hans små perverterede ideer og smed kludene...
 
Der stod jeg så...som gud har skabt mig til frit skue for alle hundeejere på stisystemet bag hækken og flashede hver en hud lap på min knap så flatterende krop.
Tjaaaa tænkte jeg...hvis jeg stritter lidt med forpartiet så bliver det nok mere interessant for dem der måtte være ude at lufte vovse på denne tid af døgnet....
 
Dennis klipsede løs og sys baaaaaare det var et godt resultat....
 
"Dem bliver vi sgu glade for vi tog skat"
 
Sys dog det ville være på sin plads hvis jeg godkendte dem...
 
JØSSES KRISTUS!!!!
 
Hvor mange mennesker på min størrelse har nogensinde taget billeder af sig selv ganske natural og efterfølgende valgt at nærstudere dem??????
Ja nu har jeg og jeg må sige jeg var i chok...
 
MIN ENE BABS ER MINIMUM 20 CM LÆNGERE END DEN ANDEN!!!!
 
Hvad gir´ I....
 
Det har jeg ved gud aldrig bemærket...
Jeg måtte da lige sætte mig ned og sunde mig...
De satans unger tænkte jeg ved mig selv...De kunne satme godt have bappet lige meget på dem begge
Dennis mener så ikke at det har noget som helst med det at gøre!
Jeg vælger at blive i den tro og begynde at spare op til et nyt sæt!
Nu er det næsten som om jeg kan mærke det tynger mere i den ene side af kroppen end den anden...
 
Var jeg ikke blevet opmærksom på at det her ikke gik i længden ja så blev jeg det da der....!
 
God Lørdag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar