lørdag den 21. september 2013

Store Vejedag....POINTS PROJEKTET ER LIGE NOGET FOR MIG!

 
Store vejedag efter første uge på weight watchers...
 
 
MINUS 3,1 KG
 
SÅDAN!
BUM!
 
Der kan I bare se...
 
Jeg er godt på vej mod at skille mig af med de dumme 9 kg der er kommet på henover de sidste måneder...
 
Jeg har haft en enkelt dag hvor det virkelig haltede på brød kontoen...
 
Nybagte fuldkorns pølsehorn koster bare en del på kcal kontoen og det er skide træls når man virkelig har lyst!
 
Jeg fik lige et tegn fra ham deroppe ovenfra...
 
"Hej Mette, din pause periode i fitness World er ved at lakke mod enden og vi glæder os til at se dig"
 
SHIT OS´....!
 
Så er det bare ligesom om der ikke rigtig er andet at gøre end at hive mit erotisk buttede legme derover i den nærmeste fremtid!
 
Jeg kan ABSOLUT SLET IKKE overskue at se centeret i øjnene igen!
Det bliver som at starte heeeeeeelt forfra..
 
"HEJSA - JA JEG FØLER MIG SOM EN STRANDET HVAL PÅ DEN HER GYM BOLD...MEN JEG FORSØGER AT UDSTRÅLE...HEEEEP HEEEEEY DET KØRER FOR MIG..JEG ER DA SLET IKKE NERVØS OM DEN EKSPLODERE UNDER MIG OM ET ØJEBLIK"....
 
Jeg kan næsten ikke se over det sådan en stille Lørdag formiddag med udsigt til 8 timer på arbejde!
 
Men nå lad os nu tage JA hatten på og fokusere på at der er smidt 3,1 kg på en god uge og at jeg er i gang igen....at jeg er voldsomt tilfreds med det store resultat!
 
Fitness centeret forholder vi os til senere på ugen!!
 
 
HA EN SKØN LØRDAG!!!!
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar