søndag den 15. september 2013

Søndags rengøring og højt humør...fornyet energi!


Jeg skal da lige love for at jeg er kommet op til overfladen med 180 i timen...
Jeg er smæk fyldt med fornyet energi...
Det er den fedeste fedeste fedeste følelse at være sådan ovenpå igen...!

Mit nye koncept falder lige i min smag og jeg går op i det med liv og sjæl...
Så meget at der er gået sport i at have lidt ekstra points i overskud når jeg når til dagens ende...
Det er simpelthen så fedt at være her igen mentalt!

Jeg kan afsløre at jeg på 3 dagen allerede har fine resultater på vægten....
Mere vil jeg ikke afsløre på nuværende tidspunkt!

Som jeg skrev i Fredags er det tosset at starte op på sådan en omgang lige op til en weekend, men ikke destro mindre er jeg kommet igennem weekenden på ganske fin vis!
I aftes stod den på svigermor og svigerfar og jeg har vundet sådan en af de dersens svigermødre der altid laver dessert når vi kommer og spiser...
I aftes bød den på ovnbagte æble med marengs halløjsa nødder og FLØDESKUM!
MEN
Er I klar over at 1 dl flødeskum koster mig 10 points af min dagsration...
Nødder er også dyre..så alt i alt ville denne dessert ryge op på en minimum 20 points...

JEG ELSKER FLØDESKUM!!

Som i ved elsker jeg flødeskum så meget at jeg kan spise det rent...
JA meget muligt at nogle syntes det er lidt ulækkert men det sys jeg faktisk ikke!

Men jeg mener dog ikke at 1 dl flødeskum er så meget værd af min dags ration...
SÅ JEG TAKKEDE NEJ TAK!
Tog en pinde is med ungerne der talte 8 points...
På den måde formåede jeg at få virkelig lækkert mad OG DESSERT og stadig have 8 points i overskud ved sengetid!

Det jeg prøver på at sige er bare...
At jeg er glad...totalt glad og ovenpå og top motiveret!
Fordi jeg har fundet en måde hvorpå jeg kan spise lidt lækkert uden at skal have dårlig samvittighed..

MODERSÆL OUTFIT HERE I F****** COME!!!!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar