søndag den 29. september 2013

Store Vejedag....Efter en SKØN weekend!

WETTERGREN KLANEN ER RAMT AF BREAKDOWN PÅ INTERNET FRONTEN!

Derfor er dette indlæg skudt en hel dag...

Store vejedag melder om et ganske fint minus...

MINUS 1,7 kg

Det er jeg ganske godt tilfreds med taget i betragtning af at jeg Fredag var til en ganske fantastisk Decco aften med de dejligste dejligste mennesker og gamle bekendte som jeg ikke har set i lang tid!
Det var bare så fantastisk!

Selveste Mr. Decco ham selv...Altid en fest med det svedige handyr!


Igen må jeg konstatere at det er det mest fantastiske koncept med det weight watchers...jeg havde valgt at gemme hele min uge bonus til Fredag og jeg skal love for de blev banket af med et mindre ekstra forbrug...!

Jeg er still going strong og skal have gang i mit træning igen!

Jeg overvejer en zumba time bare lige for at finde vej tilbage i centeret!

Man går sgu da aldrig galt af en times zumba OG så har jeg bestemt at jeg vil til at mountainbike i det fri!

BUM TAG DEN PÅ DENNE SKØNNE SØNDAG!

Har haft den dejligste weekend i laaaaang tid....

Hjalte og Alberte har lidt kærestetid imens far Jimse spiller Rugby...

Far og Merle har kvalitetstid


Masser af frisk luft, masser af daiquires og god stemning..Kvalitetstid med mine unger og min dejlige mand og en Lørdag eftermiddag med masser af maskuline Rugby dudes og min anden familie - The Hede!
Aaaaaarmen altså livet er pt skønt!

Jeg klør på og er nu kun 3,5 kg fra at have smidt de 9 kg jeg har taget på henover sommeren!

HA EN SKØN SØNDAG!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar