fredag den 13. september 2013

Godt igang....

 
Hvornår er det jeg lærer at det er lidt skørt at starte på en Fredag...
En Fredag hvor jeg i virkeligheden altid har lyst til IS i spandevis!
 
Høhø...
 
Med det sagt så er første dagen gået overraskende godt!
 
 
 
 
Jeg brugte hele formiddagen på at sætte mig ind i mit nye system ved weight watchers..og det er altså et skægt system!
 
 
ALT
 
 
Jeg mener virkelig ALT er tilladt...jeg ved hvor mange points jeg har på en dag og hvis jeg vælger at bruge hele min dags rate på Mcd så må jeg i princippet gerne det...
Men så er der ikke andet mad resten af dagen...og dog alt frugt og grønt er "gratis" sååå deeeeet!
 
Alle mennesker med sund fornuft ved godt at skal man tabe sig så er det sgu nok ikke klogt at spise mcd alle ugens 7 dage...
Men princippet er da mega sejt!
Hvis man som jeg engang imellem har brug for at skeje ud!
 
Iihh jeg sys det er tilpas firkantet og simpelt til min nuværende sindstilstand!
 
Hvor er det herligt!
 
Jeg vil fremadrettet stadig have store vejedag om Lørdagen det skal der ikke laves om på...men jeg vejer mig først i næste uge...
Men kan da afsløre jeg allerede føler mig tyndere!!!!
 
HUUUUP HEEEEEY!
 
God weekend!!
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar